Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.05.2016 19:22 - Отрова
Автор: pmp Категория: Изкуство   
Прочетен: 262 Коментари: 0 Гласове:
0



  - Но ти... ти си... 
- Грозна! - довърши вместо него, отровата. 
- Не, не исках да кажа това - отрече странника. 
Осите около главата й забръмчаха по-силно, сякаш издаваха нейните емоции. 
- Така ли? - тя отмести кичурите коса, които закриваха част от нейното лице. 
- Част от теб е все още красива - забеляза той, отмествайки погледа си в страни. 
- Нима?! - повдигна едната си вежда, отровата. 
- Да. 
Осите заплашително се разхвърчаха, около главата й, все едно че, беше кошер, който бранеха от натрапници. 
- Кажи ми, страннико, - заговори тя с глас, чието ехо затрептя в ушите на човека - защо каза, "все още"? Защо не, "вече"? Нима си сигурен че, тази моя човешка половина, е моето истинско лице? Защо отричаш това, което не харесваш в мен? 
- Не, аз...
- Аз съм отрова, човеко! - повиши глас тя, а осите, полетяха към него. - Целта ми е, да нося страдание, болка и смърт! 
Странника отстъпи една крачка назад и хвана инстинктивно дръжката на кинджала си. 
- Защо дойде при мен? - понижи леко гласа си тя - Смърт ли да дириш, или красота и сладост?
image



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: pmp
Категория: Изкуство
Прочетен: 40775
Постинги: 46
Коментари: 0
Гласове: 22
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930